РОССИЯ - СНГ - ЕВРОПА - АМЕРИКА - АЗИЯ - АФРИКАРОССИЯ - СНГ - ЕВРОПА - АМЕРИКА - АЗИЯ - АФРИКАРОССИЯ - СНГ - ЕВРОПА - АМЕРИКА - АЗИЯ - АФРИКАРОССИЯ - СНГ - ЕВРОПА - АМЕРИКА - АЗИЯ - АФРИКАРОССИЯ - СНГ - ЕВРОПА - АМЕРИКА - АЗИЯ - АФРИКА




Список форумов
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация

Фарзин Кожар

Россия

Личные данные Информация о работе
Профессия Реаниматолог  Наименование компании  
WWW-страница https://dn.kiev.ua/gde-v-kieve-lechit-zuby.html  WWW-страница https://dn.kiev.ua/gde-v-kieve-lechit-zuby.html 
Пол Мужской  Отдел  
E-Mail Написать (E-Mail)  Должность Реаниматолог 
ICQ Написать (ICQ)  Место расположения Магнитогорская улица 
Интересы Особливості продажу стоматологічних маніпуляцій.- психологічні аспекти продажу медичних послуг адміністратором стоматологічної клініки. Головна різниця понять "пацієнт" і замовник".- Забезпечення психологічного затишку і здійснення довіри для хворих.- Ведення клієнта через лійку продажів стоматології- як адміністратору і стоматологу швидко налагодити дозвон, і замовити геолокацію і довіру клієнта. Пристрої та скрипти реалізації і прихованого впливу. Управління враженням. Невербальна поведінка. - Аналіз рішучих і слабких сторін кожного учасника тренінгу, орієнтуючись на невербальний вплив на людину (первинне звернення, постійний клієнт). - Логіку і сценарій продажів для адміністраторів стоматологічної клініки. (Виявлення запиту замовника, презентація стоматологічних маніпуляцій з боку вигоди для замовника, опрацювання заперечень, спілкування, завершення угоди). - Додаткову пропозицію (продаж медикаментозних засобів, варіантів з догляду, дієтології тощо). - Як адміністратору стоматологічної клініки створити в можливого пацієнта потребу отримати сприяння тільки особисто у вас. - Лояльний клієнт. Як змусити "сарафанне радіо" пахати до вас на стоматологічну клініку або кабінет. Підтримка контактів з вічними замовники і повернення ролики в воронку реалізації в даній області.- Ефективний маркетинг і виведення свого бренду. -Сучасний діловий етикет і скрипти телефонних бесід. - Телефонний етикет. Дзвінок. Вихідний дзвінок.- Співпраця з голосом і промовою. Мова як відмінний інструмент впливу.- Способи впливу на співрозмовника в обставинах спілкування за номерами телефонів.- Помилки адміністраторів стоматології при веденні телефонних розмов. Заборонені слова.- У нас, у лійці реалізації в даній області та у зв'язку з чим ми втрачаємо гроші.- Як "закрити" сигнал на відвідування обумовлений відрізок часу та по певний день. - Алгоритми та скрипти взаємодії з ціновими запереченнями. - Психологічні бар'єри медперсоналу стоматологічної клініки у цінових переговорах. Подолання цих бар'єрів.- Ефективні повадки й аргументи у відповідь на відгуки: "чому так дорого? !!!".- Зміна контексту: не "хворий, якому я можу допомогти", а покупець, який планує платити".- Якщо не виглядати для пацієнта "грабіжником", який намагається "розвести" на високу суму. Работа та контактування з "важким" або конфліктним пацієнтом. - Механізми профілактики проблемних обставин у цій царині. Потенційно конфліктогенні ситуації. - Техніка реалізації та нешкідливість у роботі з емоційно напруженим замовником для адміністратора даної галузі та стоматолога. - Опрацювання запереченнями та сумнівами клієнта. - Психологічні прийоми ефективної поведінки в конфлікті.- Як довести до клієнта негативну інформацію, грамотно сказати про труднощі.- Контроль власної напруги і боязні в будь-якій ситуації. Ігри, куди грають пацієнти платних стоматологічних клінік. - Маніпуляція як стратегія впливу- види маніпуляцій. Маніпуляції статусом, "на слабо", звернення до головних персон, маніпуляція на почутті провини.- Play station - коли грають пацієнти. "У мене немає грошей!", "Ми ж друзі - давай я заплачу лише за матеріали!", "Як господареві можна?! Ви ж клятву гіппократа давали!!! "І т.Д.- Як перевірити "маніпуляцію" і ніколи не нарватися на гачок.- Основні методи й інструменти протистояння маніпуляціям - Обслуговування vip-пацієнтів. - Відпрацювання засобів контакту й технік продажів із цією категорією пацієнтів.- Як адміністраторові й стоматологові розвивати переконаність у своїх силах.<встановлення довгострокових і результативних відносин з vip-клієнтом. - Подолання комунікативних бар'єрів під час контакту з vip-клієнтом. - Розробка воронки реалізації в цій галузі для vip-клієнтів - Ефективне керування стресом для адміністраторів цієї галузі та стоматологів. - Підготовка до продажів медичних послуг. Створення позитивного робочого настрою.- Тренування навичок "відключення" від власних особистих ситуацій. Як оминути особистісний відгук до офісу.- Внутрішній "енерджайзер" та самомотивація стоматолога. Звідки отримати драйв, коли інколи не хочеться йди на місце служби.- Як розв'язати власний опір перед неприємною бесідою з конфліктним пацієнтом.- Тренування впевненої поведінки та бетонована роль у сервісній комунікації.-Навички самоврядності та менеджмент особистості;- відповідальність вищого або середнього лікарського співробітників за результат. Стратегія функціонування в групі.- Психологічні обладнання для швидкого зняття стресів і ремонту працездатності. Які вам гарантований результати після тренінгу для стоматологічної клініки: -Подолання внутрішніх бар'єрів медпрацівників при наданні платних послуг.-Розвиток клієнт-орієнтованого підходу і сервісної комунікації медперсоналу.- Перебудова системи цінностей допомогою і спрямованість літературу на теперішню комерційну медицину.- Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.-Поява шансів для самореалізації доктора на персональному службовому місці.Якщо особисто у вас з'явилися якісь запити стосовно того, в якому місці та якими методами використовувати [url=https://glavnoe.in.ua/ru/novosti/kak-vybrat-stomatologa-sovety-ot-praktikuyushhego-stomatologaa]стоматология киев[/url], ви маєте змогу зв'язатися з оператором на свою веб-сторінку. .   Направление деятельности У дитячій поліклініці чернівців стоматологи лікують задарма, як визначити прийом " новини чернівці: інфопортал "молодий буковинець": "міська дитяча стоматологічна поліклініка", яку реорганізували шляхом приєднання до кнп "міська дитяча поліклініка", надають сервіси в дитполіклініці, що наразі на ринку присутній на проспекті незалежності, 109а, а також у кнп "міська дитяча клінічна медустанова", що наразі на відкритому повітрі на буковинській, 4, пише molbuk.Ua. У дитячій лікарні здійснюють терапію і надходять операції маленьким пацієнтам під сукупним знеболенням і дають невідкладну дантистську допомогу дітям. "Стоматологи у нас у клініці допомагають у будь-який час та за часів вихідних. Тут наявні три стоматологи терапевтичного профілю та самотній стоматолог-хірург. Також у госпіталі розміщена кафедра стоматології дитячого віку, лікарі якої за потреби долучаються до справи", - каже генеральний директор міської дитячої лікарні дмитро білоус. Черговий стоматолог терапевтичного профілю, функціонує цілодобово, хірург - з 09.00 до шістнадцяти.00.У лікарні надають ургентну допомогу. Якщо вже розвивати думку про планове лікування, то лікують діток, яким треба робити санацію зубів під загальним наркозом. для планового лікування потрібне направлення від сімейного лікаря, а за ургентних обставин розумно буде самостійно постукати до лікаря.За півроку роботи стоматологів у кімнатній лікарні до стандартів звернулося понад 700 пацієнтів. У кнп "міська дитяча поліклініка", що нині на проспекті незалежності, працює десятеро стоматологів, які надають планову допомогу. "Стоматологи приймають маленьких пацієнтів у 2-х кабінетах на чільному й другому поверхах. Медики діють у дві зміни з 08.00 до двадцять. 00 год.. Ми здійснюємо повністю розхідниками, тому лікування у стоматолога є безкоштовним. Пацієнтів накопичується більше, адже умови тут кращі, ніж у комерційних клініках. На роботу майстри кабінетів витратили мільйон гривень. Обладнання перевезли з дитячої стоматологічної поліклініки - там зустрічалися стоматустановки. Також закупили для стоматології рентген. Усе те, що стоматологів перевели в дитячі міську поліклініку, досить комфортно для споживачів. Усі медичні послуги сконцентровані в якомусь медзакладі. Тому відвідування стоматолога можна поєднати з реєстрацією до інших лікарів", - розповідає генеральний директор міської дитячої поліклініки іван хорошенюк. Якщо ви оцінили цю статтю, отже, ви жадаєте отримати більше подробиць про стоматологія київ, будь ласка, відвідайте нашу власну вебсторінку. 
Дата рождения 06.09.1989  Фото
Место жительства Россия, Киржач 

NA 
Статистика по форумам
Звание  
Всего сообщений
Дата регистрации 26.07.2023 
Дата последнего посещения 26.07.2023 15:05:41 
Последнее сообщение  



Список форумов
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация

• Конструкторское Бюро • Завод "МИР" •
E-mail: mir@pax.ru • WWW: pax.ru