Интересы |
Особливості продажу стоматологічних маніпуляцій.- психологічні аспекти продажу медичних послуг адміністратором стоматологічної клініки. Головна різниця понять "пацієнт" і замовник".- Забезпечення психологічного затишку і здійснення довіри для хворих.- Ведення клієнта через лійку продажів стоматології- як адміністратору і стоматологу швидко налагодити дозвон, і замовити геолокацію і довіру клієнта. Пристрої та скрипти реалізації і прихованого впливу. Управління враженням. Невербальна поведінка. - Аналіз рішучих і слабких сторін кожного учасника тренінгу, орієнтуючись на невербальний вплив на людину (первинне звернення, постійний клієнт). - Логіку і сценарій продажів для адміністраторів стоматологічної клініки. (Виявлення запиту замовника, презентація стоматологічних маніпуляцій з боку вигоди для замовника, опрацювання заперечень, спілкування, завершення угоди). - Додаткову пропозицію (продаж медикаментозних засобів, варіантів з догляду, дієтології тощо). - Як адміністратору стоматологічної клініки створити в можливого пацієнта потребу отримати сприяння тільки особисто у вас. - Лояльний клієнт. Як змусити "сарафанне радіо" пахати до вас на стоматологічну клініку або кабінет. Підтримка контактів з вічними замовники і повернення ролики в воронку реалізації в даній області.- Ефективний маркетинг і виведення свого бренду.
-Сучасний діловий етикет і скрипти телефонних бесід.
- Телефонний етикет. Дзвінок. Вихідний дзвінок.- Співпраця з голосом і промовою. Мова як відмінний інструмент впливу.- Способи впливу на співрозмовника в обставинах спілкування за номерами телефонів.- Помилки адміністраторів стоматології при веденні телефонних розмов. Заборонені слова.- У нас, у лійці реалізації в даній області та у зв'язку з чим ми втрачаємо гроші.- Як "закрити" сигнал на відвідування обумовлений відрізок часу та по певний день.
- Алгоритми та скрипти взаємодії з ціновими запереченнями.
- Психологічні бар'єри медперсоналу стоматологічної клініки у цінових переговорах. Подолання цих бар'єрів.- Ефективні повадки й аргументи у відповідь на відгуки: "чому так дорого? !!!".- Зміна контексту: не "хворий, якому я можу допомогти", а покупець, який планує платити".- Якщо не виглядати для пацієнта "грабіжником", який намагається "розвести" на високу суму. Работа та контактування з "важким" або конфліктним пацієнтом. - Механізми профілактики проблемних обставин у цій царині. Потенційно конфліктогенні ситуації. - Техніка реалізації та нешкідливість у роботі з емоційно напруженим замовником для адміністратора даної галузі та стоматолога. - Опрацювання запереченнями та сумнівами клієнта. - Психологічні прийоми ефективної поведінки в конфлікті.- Як довести до клієнта негативну інформацію, грамотно сказати про труднощі.- Контроль власної напруги і боязні в будь-якій ситуації.
Ігри, куди грають пацієнти платних стоматологічних клінік.
- Маніпуляція як стратегія впливу- види маніпуляцій. Маніпуляції статусом, "на слабо", звернення до головних персон, маніпуляція на почутті провини.- Play station - коли грають пацієнти. "У мене немає грошей!", "Ми ж друзі - давай я заплачу лише за матеріали!", "Як господареві можна?! Ви ж клятву гіппократа давали!!! "І т.Д.- Як перевірити "маніпуляцію" і ніколи не нарватися на гачок.- Основні методи й інструменти протистояння маніпуляціям
- Обслуговування vip-пацієнтів.
- Відпрацювання засобів контакту й технік продажів із цією категорією пацієнтів.- Як адміністраторові й стоматологові розвивати переконаність у своїх силах.<встановлення довгострокових і результативних відносин з vip-клієнтом. - Подолання комунікативних бар'єрів під час контакту з vip-клієнтом. - Розробка воронки реалізації в цій галузі для vip-клієнтів
- Ефективне керування стресом для адміністраторів цієї галузі та стоматологів.
- Підготовка до продажів медичних послуг. Створення позитивного робочого настрою.- Тренування навичок "відключення" від власних особистих ситуацій. Як оминути особистісний відгук до офісу.- Внутрішній "енерджайзер" та самомотивація стоматолога. Звідки отримати драйв, коли інколи не хочеться йди на місце служби.- Як розв'язати власний опір перед неприємною бесідою з конфліктним пацієнтом.- Тренування впевненої поведінки та бетонована роль у сервісній комунікації.-Навички самоврядності та менеджмент особистості;- відповідальність вищого або середнього лікарського співробітників за результат. Стратегія функціонування в групі.- Психологічні обладнання для швидкого зняття стресів і ремонту працездатності.
Які вам гарантований результати після тренінгу для стоматологічної клініки:
-Подолання внутрішніх бар'єрів медпрацівників при наданні платних послуг.-Розвиток клієнт-орієнтованого підходу і сервісної комунікації медперсоналу.- Перебудова системи цінностей допомогою і спрямованість літературу на теперішню комерційну медицину.- Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.-Поява шансів для самореалізації доктора на персональному службовому місці.Якщо особисто у вас з'явилися якісь запити стосовно того, в якому місці та якими методами використовувати [url=https://glavnoe.in.ua/ru/novosti/kak-vybrat-stomatologa-sovety-ot-praktikuyushhego-stomatologaa]стоматология киев[/url], ви маєте змогу зв'язатися з оператором на свою веб-сторінку.
.
|
Направление деятельности |
У дитячій поліклініці чернівців стоматологи лікують задарма, як визначити прийом " новини чернівці: інфопортал "молодий буковинець": "міська дитяча стоматологічна поліклініка", яку реорганізували шляхом приєднання до кнп "міська дитяча поліклініка", надають сервіси в дитполіклініці, що наразі на ринку присутній на проспекті незалежності, 109а, а також у кнп "міська дитяча клінічна медустанова", що наразі на відкритому повітрі на буковинській, 4, пише molbuk.Ua. У дитячій лікарні здійснюють терапію і надходять операції маленьким пацієнтам під сукупним знеболенням і дають невідкладну дантистську допомогу дітям. "Стоматологи у нас у клініці допомагають у будь-який час та за часів вихідних. Тут наявні три стоматологи терапевтичного профілю та самотній стоматолог-хірург. Також у госпіталі розміщена кафедра стоматології дитячого віку, лікарі якої за потреби долучаються до справи", - каже генеральний директор міської дитячої лікарні дмитро білоус. Черговий стоматолог терапевтичного профілю, функціонує цілодобово, хірург - з 09.00 до шістнадцяти.00.У лікарні надають ургентну допомогу. Якщо вже розвивати думку про планове лікування, то лікують діток, яким треба робити санацію зубів під загальним наркозом. для планового лікування потрібне направлення від сімейного лікаря, а за ургентних обставин розумно буде самостійно постукати до лікаря.За півроку роботи стоматологів у кімнатній лікарні до стандартів звернулося понад 700 пацієнтів. У кнп "міська дитяча поліклініка", що нині на проспекті незалежності, працює десятеро стоматологів, які надають планову допомогу. "Стоматологи приймають маленьких пацієнтів у 2-х кабінетах на чільному й другому поверхах. Медики діють у дві зміни з 08.00 до двадцять. 00 год.. Ми здійснюємо повністю розхідниками, тому лікування у стоматолога є безкоштовним. Пацієнтів накопичується більше, адже умови тут кращі, ніж у комерційних клініках. На роботу майстри кабінетів витратили мільйон гривень. Обладнання перевезли з дитячої стоматологічної поліклініки - там зустрічалися стоматустановки. Також закупили для стоматології рентген. Усе те, що стоматологів перевели в дитячі міську поліклініку, досить комфортно для споживачів. Усі медичні послуги сконцентровані в якомусь медзакладі. Тому відвідування стоматолога можна поєднати з реєстрацією до інших лікарів", - розповідає генеральний директор міської дитячої поліклініки іван хорошенюк. Якщо ви оцінили цю статтю, отже, ви жадаєте отримати більше подробиць про стоматологія київ, будь ласка, відвідайте нашу власну вебсторінку. |
Дата последнего посещения |
26.07.2023 15:05:41 |